lördag 9 mars 2013

Första vägningen/Värsta dagarna hittills...

Ja, är nöjd med resultatet. Mer än förväntat. Men jag har redan börjat göra mig av med vätska. Tål att påpekas. Har ju dock glömt kolla mått! Åh! Får göra det imorgon...

De här tre dagarna har varit de värsta hittills. Värst av alla var idag. Var så nära att åka till Akuten (hann leta upp telefonnr och allt). Men det släppte i sista stund. Sen har det kommit och gått därefter. Talar om smärtor. Har knaprat smärtstillande så jag till slut inte hade riktig koll på hur många tabletter jag hade tagit detta dygnet och förra. Endast Alvedon och Ipren då, men det finns ju maxgränser där... Och de gränserna är jag rädd att överskrida. Det tycks bara bli värre det här så jag måste fan kolla upp detta nu. Är så rädd att det är det jag absolut inte vill... Men någonstans så tror jag inte det är det och det är det som håller mig med näsan ovanför ytan. Jaja, på måndag är det jag som bokar tid hos läkare för detta.

Inga kommentarer: