tisdag 12 februari 2013

Ångest

Nu har jag ångest här alltså... Fy fan jag kommer inte kunna sova i natt :( Fan, allt är kaos nu och allt blir lidande! Pga att jag varit tvungen att ta itu med mer brådskande grejer har jag fått prioritera bort en annan viktig grej som jag nu har denna ångest över att inte ha förberett.

Om jag ändå är sömnlös hade jag kunnat fixa och förbereda nu ju men jag är för trött i skallen. Det tar mig en kvart att läsa två sidor i en rätt så tunn bok, det jag läser går inte in... Har förmiddagen imorgon på mig, jag måste få ihop det då. Men med tanke på vilken tid allt tog nu ikväll så är jag orolig att jag inte hinner :(

Hatar detta, avskyr det. Och jag kan inte krångla mig ur nu heller... Bajs!

Fan, fan, fAn, FAN, faN, FaN, fAN, FAn, fanfanfanfanfan, FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!

Inga kommentarer: