söndag 13 januari 2013

Oooh...

Fick av en slump reda på att en fru till en av mina släktingar har gått och blivit PT. Very interesting det här... Nu blir hon tvungen att skaffa Facebook för där marknadsför man sig ju väldigt bra ;) Tror inte hon kommit så långt som att börja marknadsföra sig ens, hon är redan uppbokad via sin kompiskrets (av vilka de flesta har Facebook så de har ju marknadsfört henne där åt henne, det var så jag fick reda på det). Hon har ju ett jobb vid sidan av också... Vet faktiskt inte om hon tänkt satsa 100 % på PT-jobbet eller om hon bara tänkt ha det som en bisyssla eller extrajobb... Hur som helst, ska intervjua henne nu och se om det är en sorts PT som passar mig. Personkemin stämmer absolut men sen vet jag inte riktigt hur hon inriktar sig eller vad hennes filosofi med träning är. Sånt är ju viktigt att veta! För när jag väl skaffar en PT igen så ska det fan vara en bra, som passar mig. Tänker inte slänga ut mer pengar på oengagerade, pengahungriga PTs som påstår att de ger en ett personligt kost- och träningsschema, men sen upptäcker man att det inte finns nåt personligt med det. *host*

Inga kommentarer: