måndag 14 januari 2013

Onödig kommentar

OK, en till då. Jag ska bara poängtera igen att jag fattar att dessa kommentarer oftast sägs i välmening.

Jag sa skämtsamt för ett tag sen att jag bantar. Jag tycker det ordet är så jävla roligt, nämligen. Det låter så kul. Varför vet jag inte, men roligt är det. "Att banta" för mig är dessutom att käka ett äpple om dagen och sen dricka en massa vatten. Typ. (Har inte jag skrivit om detta tidigare?) Givetvis äter jag mer än så! MYCKET MER.

Men... Tydligen så har inte vissa personer förstått mitt skämt. Etiketten "Onödiga kommentarer" får nu här ett inlägg till:

- Du bantar väl inte?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
- Nej, det där var ett skämt...
- Vad bra, för då hade jag tom fått svårt att hitta dig bakom en lyktstolpe.

Suck. Jag får väl ta detta som en komplimang, men seriöst. Lite överdrivet är det. Har man ett rövmått på > en meter så är man inte så smal att en sådan kommentar "platsar". Men tack kära längd för att du förvillar verkligheten för folk ;)

Inga kommentarer: