måndag 14 januari 2013

Ingen PT/träningsprogram/nytt gym

Har nu intervjuat min släktings fru som jag skrev har blivit PT. Hon är lite mer inne på "hälso-/friskvård" så vi kom fram till att vi inte ska samarbeta i nuläget.

Däremot hittade jag en deal där man kunde få ett 4 mån träningsprogram för 195 kr (ordinarie pris 895 kr). Värt att testa tycker, jag 195 kr är inte så mycket pengar. Återkommer när jag kör i gång med det...

Ska ju börja leta nytt gym nu igen. Har ju inte trivts där jag haft kort det senaste året nu, men har utnyttjat kortet ändå eftersom jag ju haft bindningstid på ett år. Jag får helt enkelt kolla med de gym som är intressanta om de har nåt avtal med mitt jobb, och sen tar jag det som har avtal och känns bäst, och har ingen avtal så blir det det som känns bäst. Men den här gången ska jag be att få testa först, och kolla in stället ordentligt... Gjorde ju inte det med detta gymmet och det fick jag ångra.

Inga kommentarer: