torsdag 24 januari 2013

Catzilla goes international

Hmmm, nu har jag läsare på lite konstiga ställen i världen. Undrar om de använder Google Translate eller om det är svenskar som bor på dessa ställen? Konstigast är ju Ungern och Ryssland... Eller är det någon sån där hacker-grej som jag inte vet om, folk som leder om sina ip-adresser så att det ser ut som de bor någon annanstans och sånt skit? Jaja, hur som helst, välkomna hit... Ni kan gott fortsätta använda Google Translate om ni nu inte förstår svenska ;)

Det är inte mycket action på bloggen och inte mycket action på mig heller. Det ena föder det andra... Har fullt upp med annat. Jobbar ihjäl mig, packar flyttkartonger när jag inte jobbar ihjäl mig, jagar folk till höger och vänster, jagar information till höger och vänster.

Någon som testat en drömsemla från 7-Eleven förresten? Det har tyvärr jag... Och nu känns det som Beach 2013 kan kamma sig, haha... De är alldeles för goda för att det är bra någonstans för någon som dietar som jag. Jag försöker hålla mig till att äta dessa efter jag tränat, men det är svårt, hihi. Ja, jag dietar igen men just nu är det lite comme ci, comme ça, tar det inte på blodigt allvar. Startar lite mjukt! Funkar mycket bättre i ett längre perspektiv.

Bild: Gratishuset.se
Har även beslutat mig för att vänta med att byta gym. Det har att göra med att sonen troligtvis inte får byta dagis förrän efter sommaren. Och eftersom jag lämnar honom vid lunch de dagar jag jobbar kväll så har jag lite tid att slå ihjäl och det är inte lönt att åka tillbaka hem emellan. Och eftersom jag inte vet om jag vill ha kort på något av de andra gymmen som ligger nära dagiset så är det bästa att bli kvar där jag är nu tills sonen byter dagis och jag kan välja nytt gym.

Nä, slutsvamlat för idag, nu blir det cardioträning. Sträckan blir soffan-TV:n (ca två m). Sonen har försnillat fjärrkontrollen...

Inga kommentarer: